‘Οροι πώλησης

  1. Γενικά

Οι παρόντες Όροι Πώλησης αποτελούν την συνολική συμφωνία (σύμβαση) ανάμεσα σε εσάς, τον πελάτη (εφεξής καλούμενο ως «εσείς», «εσάς», «Χρήστης» ή «Πελάτης») και την εταιρεία με την επωνυμία «BIOSAFETY Α.Ε.» που εδρεύει στην Αθήνα επί της οδού Αιόλου 72, (Τ.Κ. 10559, Αθήνα) (εφ’ εξής : «η Εταιρεία», “εμείς”, “μας” ή “εμείς”). Οι Όροι Πώλησης διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το σύνολο των ευρωπαϊκών και εθνικών νόμων περί προστασίας των καταναλωτών και του ηλεκτρονικού εμπορίου, των κανόνων, των κανονισμών, των οδηγιών, των κανονιστικών απαιτήσεων και εγκρίσεων, των κωδίκων δεοντολογίας συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμό του Ν 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα του ΠΔ 131/2003 (μεταφορά της Οδηγίας 2000/31 για το ηλεκτρονικό εμπόριο), την Οδηγία 2011/83/ΕΕ σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την Οδηγία 2013/11/ΕΕ για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, τον Κανονισμό 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, των διατάξεων του Αστικού Κώδικα περί πώλησης (ΑΚ 513 επ.) καθώς και του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (http://www.greekecommerce.gr/gr/kwdikas-deontologias) («Εφαρμοστέοι Νόμοι»).

  1. Παροχή Υπηρεσιών μέσω της Ιστοσελίδας

Η υποβολή δήλωσης συμμετοχής σε κάποια Υπηρεσία μας μέσω της Ιστοσελίδας συνιστά ηλεκτρονική δήλωση βουλήσεως απευθυνόμενη στην Εταιρεία για να κάνετε χρήση κάποιας Υπηρεσίας η οποία παρατίθεται στην Ιστοσελίδα. Όταν τοποθετείτε μια δήλωση συμμετοχής για την παρακολούθηση κάποιου σεμιναρίου μας ή άλλη Υπηρεσία, θα σας αποστείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την παραγγελία σας και περιέχει τα στοιχεία της αίτησής σας σε διάστημα 24 ωρών (το “E-mail”). Το E-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αναγράφει την ημερομηνία παραλαβής του αιτήματός σας και επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας, δεν συνιστά ωστόσο αποδοχή . Η σύναψη της σύμβασης πώλησης για μια Υπηρεσία που παραγγείλατε, ολοκληρώνεται όταν σας στείλουμε επιβεβαίωση εγγραφής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η σύμβασή πώλησης συνάπτεται με την Εταιρεία. Χωρίς να επηρεάζεται το δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας όπως περιγράφεται στην Ενότητα 4, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας για μια Υπηρεσία χωρίς κόστος οποιαδήποτε στιγμή πριν στείλουμε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης εγγραφής σε Υπηρεσία.

  1. Tρόποι Πληρωμής

Οι διαθέσιμες επιλογές πληρωμής είναι:

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (αφορά μόνο σε εταιρείες),
  • Πληρωμή με κάρτα Online

Σε περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία, ο Πελάτης καταθέτει στην τράπεζα της επιλογής του το ποσό της παραγγελθείσας υπηρεσίας και αποστέλλει μια φωτοτυπία της κατάθεσης είτε με e-mail στο training@biosafety.gr είτε με fax στο 2109220326  Η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, γίνεται μέσω της μεθόδου “Redirection”…………………. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δέχεται πληρωμή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, Diners και Discover. Οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας της τράπεζας Alpha Bank τα οποία περιγράφονται στην ενότητα 7 της παρούσας . Τέλος, υπάρχει δυνατότητα πληρωμής τοις μετρητοίς και αφορά πληρωμή της Υπηρεσίας εκ μέρους του Πελάτη στην έδρα της Εταιρείας.

  1. Ειδικοί Όροι για Ιδιώτες-Καταναλωτές

Στην περίπτωση που δηλώσετε «Ιδιώτης» κατά την υποβολή δήλωσης συμμετοχής στην Ιστοσελίδα μας, η παραγγελία σας διέπεται από τις ειδικές διατάξεις Ν. 2251/1994, και έχετε τα δικαιώματα που περιγράφονται στην παρούσα ενότητα 4. 4.1  Δικαίωμα υπαναχώρησης  4.1.1 Από αρχική υποβολή της δήλωσης συμμετοχής του Πελάτη για τη χρήση κάποιας Υπηρεσίας που περιγράφεται στην Ιστοσελίδα μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ενημέρωσή του ότι έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή του στις Υπηρεσίες, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την Υπηρεσία. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον Πελάτη. 4.1.2 Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.  4.2 Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση: ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε: α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή, β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης, γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, ζ) την προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής, η) συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά, θ) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, ι) την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων, ια) συμβάσεις συναφθείσες σε δημόσιο πλειστηριασμό, ιβ) την παροχή στέγασης πλην για σκοπούς κατοικίας, μεταφοράς αγαθών, υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή υπηρεσιών σχετιζόμενων με δραστηριότητες αναψυχής, εάν η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή προθεσμία εκτέλεσης, ιγ) την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

    1. Αποτελέσματα Υπαναχώρησης
  1. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  2. Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Πελάτη. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. 
  3. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη από την έδρα της Εταιρείας.
  4. Η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών.

 

  1. Τιμές και Διαθεσιμότητα

5.1 Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 5.2 Σχετικά με τη συμμετοχή στις εκπαιδεύσεις, η Εταιρεία τηρεί σειρά προτεραιότητας ως προς τις δηλώσεις συμμετοχής. Πέρα από αυτό, δεν μπορούμε να είμαστε πιο συγκεκριμένοι σχετικά με τη διαθεσιμότητα. Καθώς επεξεργαζόμαστε την δήλωση συμμετοχής σας, θα σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το συντομότερο δυνατό εάν υπάρχει διαθέσιμη θέση για την συμμετοχή σας στην σχετική εκπαίδευση/σεμινάριο. 6. Καταγγελία Η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από αμφότερα τα μέρη, σε περίπτωση αθέτησης οποιουδήποτε Όρου, οι οποίοι συνομολογούνται όλοι ως ουσιώδεις και η αθέτησή τους λογίζεται ως «σπουδαίος λόγος καταγγελίας». 7. Ασφάλεια Συναλλαγών Η Εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha  e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (SecureSockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Η ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους: i) Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL. ii) Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall) Η πρόσβαση στα συστήματα της Εταιρείας (servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους Χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Εταιρείας. iii) Κρυπτογράφηση Το σύστημα της Eταιρείας αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της Εταιρείας σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης. Σε όποιο σημείο της Ιστοσελίδας εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL. iv) Απόρρητο Συναλλαγών Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στη Εταιρεία είναι εμπιστευτικές και η Eταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

  1. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
  2. Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των Πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
  3. Στην περίπτωση που η Εταιρεία χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου. Για περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο που η Εταιρεία επεξεργάζεται Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα, επισκεφτείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Εταιρείας στο παρακάτω link.

8. Περιορισμός Ευθύνη Εταιρείας ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΜΕΣΗ, ΕΜΜΕΣΗ, ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΗ , ΕΙΔΙΚΗ Η ΑΠΟΘΕΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΥΧΟΝ ΒΛΑΒΗ Η ΖΗΜΙΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΙΤΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΟΥΝ Η ΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΖΗΜΙΩΝ. Εάν ο ανωτέρω περιορισμός ευθύνης δεν μπορεί να εφαρμοστεί, η Εταιρεία είναι υπεύθυνη μόνο για σοβαρή έλλειψη επιμέλειας σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων Yπηρεσιών που παρέχει μέσω της Ιστοσελίδας. Σε καμία περίπτωση η ευθύνη της Εταιρείας που ενδέχεται να προκύψει σε σχέση με την παραγγελία Υπηρεσιών μέσω της παρούσας Ιστοσελίδας, είτε προκύπτει λόγω συμβάσεως, είτε αδικοπραξίας (συμπεριλαμβανομένης της αμέλειας) ή κάθε άλλης αιτίας, δεν πρέπει να υπερβαίνει το ποσό που καταβάλλεται από τον Πελάτη στην Εταιρεία. Η Εταιρεία δεν θα ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση των Υπηρεσιών ή παράλειψη συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις μας υπό αυτές τις συνθήκες, εάν η καθυστέρηση ή η αποτυχία προκύψει από οποιαδήποτε αιτία που είναι πέρα ​​από τον λογικό έλεγχο της Εταιρείας. Η προϋπόθεση αυτή δεν επηρεάζει το νόμιμο δικαίωμά σας να λαμβάνετε τις υπηρεσίες που παρέχονται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή να λάβετε επιστροφή χρημάτων εάν οι παραγγελθείσες Υπηρεσίες δεν μπορούν να παρασχεθούν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος λόγω αιτίας πέρα ​​από τον λογικό έλεγχο της Εταιρείας. 9. Διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, και τον Κανονισμό 2013/524/ΕΕ για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR), προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συγκεκριμένα, εάν ο Πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά υπηρεσίαας που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας, μπορεί να προσφύγει δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) σε εγκεκριμένους φορείς επίλυσης διαφορών οι οποίοι είναι καταχωρημένοι στην εν λόγω πλατφόρμα (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.). Η οδηγία 2013/11/ΕΚ εφαρμόζεται σε διαδικασίες εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων και διασυνοριακών διαφορών σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που ανακύπτουν από συμβάσεις πωλήσεων ή συμβάσεις υπηρεσιών μεταξύ εμπόρου εγκατεστημένου στην ΕΕ και καταναλωτή που κατοικεί στην ΕΕ, διά της παρεμβάσεως ενός φορές ΕΕΔ, ο οποίος προτείνει ή επιβάλλει λύση ή φέρνει τα μέρη σε επαφή για να διευκολυνθεί η εξεύρεση φιλικής λύσης. Ο κανονισμός 2013/524/ΕΕ εφαρμόζεται στην εξωδικαστική επίλυση διαφορών που αφορούν συμβατικές υποχρεώσεις δυνάμει ηλεκτρονικών συμβάσεων πώλησης ή παροχής υπηρεσιών μεταξύ καταναλωτή κατοίκου της ΕΕ και εμπόρου εγκατεστημένου στην ΕΕ με την παρέμβαση φορέα ΕΕΔ ο οποίος έχει περιληφθεί στον κατάλογο σύμφωνα με το άρθρο 20 παράγραφος 2 της οδηγίας 2013/11/ΕΕ και με τη χρήση της πλατφόρμας ΗΕΔ. 10.Εφαρμοστέο Δίκαιο-Δωσιδικία Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, οι Όροι Πώλησης διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο. Συμφωνείτε ότι εκτός αν άλλως ορίζεται στο παρόν, για όλες τις διαφορές που προκύπτουν άμεσα ή έμμεσα από τους Όρους Χρήσης ή την χρήση της Ιστοσελίδας (συμπεριλαμβανομένης της αγοράς Υπηρεσιών της Εταιρείας μέσω της Ιστοσελίδας) την αποκλειστική δικαιοδοσία και αρμοδιότητα την έχουν τα Δικαστήρια της Αθήνας. 11. Τροποποίηση του περιεχομένου της Ιστοσελίδας & Όρων Πώλησης Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να αλλάξει το περιεχόμενο της Ιστοσελίδας ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς τους Χρήστες. Η Εταιρεία μπορεί επίσης να τροποποιήσει τους Όρους Πώλησης ανά πάσα στιγμή, δημοσιεύοντας τους τροποποιημένους όρους στην Ιστοσελίδα. Το δικαίωμα τροποποίησης των Όρων περιλαμβάνει το δικαίωμα τροποποίησης, προσθήκης ή κατάργησης Όρων Πώλησης. Η Εταιρεία ειδοποιεί τους Χρήστες μέσω του τρέχοντος ιστότοπου όταν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή στους Όρους Πώλησης. Οποιαδήποτε τροποποίηση ή αλλαγή δεν επηρεάζει και δεν ισχύει για παραγγελίες που έχουν ήδη γίνει. Οι επισκέπτες / χρήστες φέρουν την ευθύνη στα πλαίσια της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών να ελέγχουν τακτικά εάν οι Όροι Πώλησης έχουν τροποποιηθεί εάν επαναεπισκεφθούν την Ιστοσελίδα. Η συνεχιζόμενη πρόσβαση ή η χρήση των υπηρεσιών μας συνιστά αποδοχή των τροποποιημένων Όρων Πώλησης. Οι όροι και οι προϋποθέσεις χρήσης της Ιστοσελίδας και των συναλλαγών που εκτελούνται μέσω αυτής δεν αντιβαίνουν στις ελληνικές διατάξεις αναγκαστικού δικαίου. 15.Αυτοτέλεια Εάν οποιαδήποτε ενότητα ή διάταξη των Όρων Πώλησης θεωρηθεί άκυρη, παράνομη, ανεφάρμοστη ή σε σύγκρουση με τους νόμους οποιασδήποτε δικαιοδοσίας, η ακυρότητα ή η ακύρωση δεν επιδρά στο κύρος των υπόλοιπων Όρων Πώλησης. 17.Επικοινωνήστε μαζί μας Αν οι παρόντες Όροι Πώλησης δεν είναι σαφείς ή θέλετε να αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την Ιστοσελίδα ή τα Περιεχόμενά της, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ως εξής: Με αλληλογραφία: Αιόλου 72, Αθήνα, TK 10559 E-mail Παρακαλώ πηγαίνετε στο https://www.biosafety.gr/ και κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Επικοινωνία” στο επάνω μέρος της σελίδας. Τηλέφωνο: 2109220324-5